شرایط گارانتی کالا
– تمام دستگاه ها پیش از ارسال علاوه بر تست سخت افزاری ، از نظر نرم افزاری نیز آماده شده و سپس خدمت مشتریان محترم ارسال می گردد . بنابراین خدمات گارانتی محصولات محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه کامپیوتری است و تغییرات نرم افزاری مانند تهیه یا نصب Recovery DVD ، نصب و ارتقاء سیستم عامل ، درایورها ، نرم افزارهای کاربردی ، آنتی ویروس ، پشتیبان گیری از فایل های مورد نیاز ، تنظیم و بازیابی رمز دستگاه شامل خدمات گارانتی نبوده و در صورت درخواست مشتری به این تغییرات نرم افزاری ، برای ایشان هزینه اضافی در بر خواهد داشت .
– کارا لپ تاپ هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در کامپیوترهای کاربران نخواهد داشت ؛ چه پیش از دریافت و چه در مراحل تعمیر و جایگزینی . بنابراین جهت اطمینان از حفظ اطلاعات شخصی و کاری خود پیش از ارسال دستگاه به کارا لپ تاپ از تمامی اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه فرمایید .
– پیش از تحویل دستگاه به مراکز رسیدگی ، رمز عبور خود را حذف نموده یا به واحد پشتیبانی اطلاع دهید . در غیر این صورت تعمیرکار مجبور به تغییر تنظیمات قبلی خواهد شد ؛ در این مرحله نیز در صورت پاک شدن اطلاعات شخصی و کاری ، کارا لپ تاپ هیچ گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت .
– پیش از تحویل دستگاه ، تمام لوازم جانبی را از دستگاه جدا کرده و صرفا به ارسال سیستم کامپیوتری مبادرت ورزید . کارا لپ تاپ در قبال نگهداری از موارد سخت افزاری نامربوط هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت .
مواردی که شامل خدمات گارانتی نمی گردند :
– گارانتی دستگاه صرفا به عیوب ناشی از خود دستگاه مربوط است و اگر دستگاه شما تحت شرایطی مانند بلایای طبیعی ، حوادث غیرمترقبه ، آتش سوزی ، شکستگی ، خراشیدگی ، تغییر شکل ، زنگ زدگی ، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پرگرد و غبار ، تغییر در قطعات ، تماس با مایعات و رطوبت ، سرقت و استفاده نادرست دچار مشکل شود ، شامل گارانتی نمی گردد .
– هرگونه تغییر یا دست بردن در برچسب هولوگرام دار کارا لپ تاپ و یا پاک شدن شماره سریال دستگاه موجب خروج دستگاه شما از گارانتی می گردد .
– هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد نادرست که موجب تغییر شکل عادی محصول گردد و همچنین دستکاری یا اقدام به سرویس توسط تعمیرکاران خارج از مجموعه کارا لپ تاپ ، موجب ابطال گارانتی دستگاه خواهد شد .
– اگر در اثر به کارگیری باطری ، قطعات یا لوازم جانبی تایید نشده و غیر اصلی مشکلی به وجود بیاید ، خارج از شرایط گارانتی به آنها رسیدگی خواهد شد .
– آلودگی به ویروس ها ، باج افزارها یا سایر تهدیدات کامپیوتری که موجب از بین رفتن امنیت اطلاعات شخصی و کاری کاربران گردد نیز خارج از شرایط گارانتی قابل رسیدگی خواهد بود و جبران مافات ، در صورت امکان بازگشت اطلاعات همراه با هزینه خواهد بود .
– ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل قطعات مصرفی مانند رم ، هارد و … و لوازم جانبی مانند کیبورد ، ماوس و … نمی گردد . ضمنا کارکرد باتری آن نیز تا یک ساعت تضمین می گردد .
– در مانیتورها ، پیکسل سوخته و معیوب کمتر از ۴ عدد شامل شرایط گارانتی نمی گردد .
– استهلاک تدریجی دستگاه از قبیل سایش و رنگ رفتگی جزو شرایط گارانتی نمی باشد .
– تمام کالاهای فروخته شده پیش از ارسال از نظر سلامت سخت افزاری و نرم افزاری تست می شوند ، اما این امکان نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است که تا ده روز به تست سلامت دستگاه بپردازند . در صورت بروز مشکل ابتدا با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . پس از بررسی کارشناسان و امکان تعمیر دستگاه ، اقدام به ارسال کالا بفرمایید . در صورت قابلیت تعمیر ، دستگاه پس از اشکال یابی و رفع مشکل خدمت کاربران ارسال می گردد ؛ اما در صورت باقی ماندن مشکل ، دستگاه مرجوع شده و با یک دستگاه سالم از همان نوع جایگزین می گردد ؛ در صورتی که موجودی دستگاه مذکور به پایان رسیده باشد ، دستگاه دیگری با پرداخت / بازگردانی مابالتفاوت قیمت دستگاه ، خدمت مشتریان محترم ارسال خواهد شد . اما در صورتی که دقیقا همان مدل دستگاه مد نظر کاربر باشد و موجودی آن به اتمام رسیده باشد ، امکان بازگردانی وجه ( با احتساب هزینه ارسال ) وجود دارد .
– کیس های کامپیوتری ، سرورها و لپ تاپ ها همگی دارای برچسب هولوگرام دار کارا لپ تاپ هستند . در نظر داشته باشید که در صورت بروز مشکل در مدت تست ده روزه یا شرایط گارانتی ، به شرط باز نشدن دستگاه با استرداد کالای خریداری شده جهت بررسی مشکل کامپیوتر شما موافقت خواهد شد .
– کد تخفیف خرید یک بار مصرف است و در صورت بازگشت کالا تنها وجه پرداختی شما قابل بازگردانی خواهد بود .