شرایط و ضوابط
- مشتریان گرامی ثبت سفارش در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز را برای شما فراهم است. مجموعه کارا لپ تاپ سفارشات آنلاین را در اولین کاری پس از ثبت سفارش پردازش خواهد نمود.
- روند پردازش سفارشات ثبت شده شامل بررسی روند پرداخت، رسیدگی به توضیحات خریدار (ثبت شده هنگام خرید)، نصب نرم افزارهای مورد نیاز کاربر (در صورت درخواست)، تست نهایی سلامت (شامل سخت افزار و نرم افزار)، بسته بندی و ارسال می باشد.
- شایان ذکر است کارا لپ تاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در کارا لپ تاپ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کارا لپ تاپ محفوظ است و یا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده در اولین فرصت روز کاری بعد برای مشتریان عزیز واریز می شود.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود.
- کلیه کالاهای دیجیتالی کارا لپ تاپ اعم از لپ تاپ، کیس، مانیتور و … دارای یک هفته مهلت تست بوده و مشتریان تنها ۷ روز پس از دریافت کالای خود امکان استرداد آن را به فروشگاه کارا لپ تاپ دارند.
- هزینه ارسال کالا در حال حاضر بر عهده خریدار بوده و پس از دریافت کالا می بایست به شرکت باربری پرداخت شود.
- مسولیت ارسال کالا به هر نقطه از ایران به عهده خریدار می باشد و نحوه ارسال هم به سفارش خریدار توسط اداره پست، تیپاکس و … تعیین می گردد.